Grafičky vylepšily varskou obchodní akademii, dodaly jí styl i logem
15.3.2014
Studentky Fakulty umění a designu v Ústí nad Labem Hana Šradějová a Anna Macková vytvořily nový vizuální styl karlovarské obchodní akademii. Rozlouskly přitom i oříšek, jak oficiální název školy obsahující sedmnáct slov dostat i s logem do razítka.
Oficiální název, který zní Obchodní akademie, vyšší odborná škola cestovního ruchu ajazyková školas právem státní jazykové zkoušky Karlovy Vary, zabral studentkám tři řádky textu. "Skic jsme měly spousty, vybraly jsme ale jen zlomek. Šly jsem cestou moderního a čistého stylu," řekla Anna Macková.
Nový styl z dílny dvou grafiček pamatuje na všechno – od loga a hlavičkových papírů až po trička a odznaky. Studentky se přitom řídily myšlenkou, že se člověk s jednou mincí dostane na vrchol, pokud to umí. Což je pro školu, která vychovává ekonomy, příznačné.
Než se grafičky pustily do práce, škole vlastní logo zcela chybělo. Podle studentek je ovšem taková věc v dnešnídoběuž nezbytností, tedy pokud chce instituce působit profesionálně. "Značka podporuje komunikaci, reprezentuje celou společnost, která je díky ní snadno zapamatovatelná," vysvětlila Hana Šradějová.
Celý článek si můžete přečíst zde